Kurs - Standardy obsługi klienta

czas na zmianęZastanawiali się kiedyś Państwo dlaczego klient wraca? A czemu odchodzi? Pierwsza odpowiedź jaka przychodzi na myśl to jakość produktu i cena. Okazuje się, że badania potwierdzają inny fakt. Otóż w 67% o tym czy klient do nas wróci decyduje jakość obsługi. Niby proste - sprzedać. Łatwiej powiedzieć, trudniej zrobić.

 

Każdy rozwojowy szef wie, że dobry sprzedawca to gwarant sukcesu. Dobrą wiadomością jest to, że można się tego nauczyć. I my to umożliwiamy. Dzięki szkoleniom przygotujemy kadrę, która zadba o pozytywny wizerunek waszej firmy, skutecznie sprzeda usługi i produkty, a jednocześnie - wiedząc jak trafić do umysłu klienta - spowoduje, że ten wróci do Was i poleci Waszą firmę pozostałym.
Oczywiście, nie będziemy dodawać, że przełoży się to na zwiększenie zysków.

 

Program szkolenia dopasowany jest indywidualnie do firmy

 

Przykładowy program szkolenia:

  • logo ZDZJesteśmy jedną firmą - 2 godziny
  • Rutyna i stereotypy w obsłudze klienta - 2 godziny
  • Typologia klientów oraz zasady współpracy z nimi - 1 godzina
  • Nietypowe formy komunikacji z klientem - 1 godzina
  • Struktura handlowej rozmowy sprzedażowej - 1 godzina
  • Rozpoczęcie rozmowy - jak stworzyć pozytywny klimat sprzyjający sprzedaży? - 0,5 godziny
  • Jak wzbudzić zainteresowanie Klienta produktem? - 0,5 godziny
  • Poziomy zadowolenia klientów - 1 godzina
  • Techniki skutecznej argumentacji i perswazji - 1 godzina
  • Techniki otwarcia i zamknięcia sprzedaży - 1 godzina
  • Techniki pokonywania obiekcji klienta - 1 godzina
  • Trudny klient - jak z nim sobie radzić - 1 godzina

Na uwiarygodnienie Naszych kompetencji przedstawiamy LINK z dostępem do referencji udzielone przez firmy, które nam zaufały.
Planując zmianę wizerunku firmy polecamy kompleksową usługę poprzez zaangażowanie do współpracy

 arteriordarekgajko