Kurs - Standardy obsługi klienta |
Zastanawiali się kiedyś Państwo dlaczego klient wraca? A czemu odchodzi? Pierwsza odpowiedź jaka przychodzi na myśl to jakość produktu i cena. Okazuje się, że badania potwierdzają inny fakt. Otóż w 67% o tym czy klient do nas wróci decyduje jakość obsługi. Niby proste - sprzedać. Łatwiej powiedzieć, trudniej zrobić.
Każdy rozwojowy szef wie, że dobry sprzedawca to gwarant sukcesu. Dobrą wiadomością jest to, że można się tego nauczyć. I my to umożliwiamy. Dzięki szkoleniom przygotujemy kadrę, która zadba o pozytywny wizerunek waszej firmy, skutecznie sprzeda usługi i produkty, a jednocześnie - wiedząc jak trafić do umysłu klienta - spowoduje, że ten wróci do Was i poleci Waszą firmę pozostałym.
Program szkolenia dopasowany jest indywidualnie do firmy
Przykładowy program szkolenia:
Na uwiarygodnienie Naszych kompetencji przedstawiamy LINK z dostępem do referencji udzielone przez firmy, które nam zaufały.
|